Európa kedvence lett a Magyarország imázsfilm

Az ENSZ Turisztikai Világszervezete által rendezett első videóversenyen az európai régió legkedveltebb imázsfilmjének járó díját nyerte el a Think Hungary - More then Expected kisfilm, mely Hévíztől a termálfürdőkön át a hazai minőségi termékekig mutatja be Magyarországot. Ez már sorban az ötödik elismerés, melyet a Magyar Turizmus Zrt. imázsfilmje kapott.
Szuggesztív zenéjével, kiváló rendezésével és lenyűgöző képeivel nem csak az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) videóversenyének díját, de 2014-ben a Shanghai Vásár szakmai közönségének tetszést elnyerte, s ugyanebben az évben, Cannes-ban Ezüst Delfinnel jutalmazták a 2013-as imázsfilmünket a turisztikai filmek kategóriájában. 
Franciaországban, a vállalati filmek díjazására specializálódott Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadóján Ezüst Delfin-díjat nyert a puszta-paprika-csárda hármasától jelentősen eltávolodó film, mely a termálvizekre és az innovatív magyar találmányokra helyezte a hangsúlyt.
 
A tavaly debütált alkotás a berlini Tourism Media Award multimédiaversenyen mérettetett meg először, ahol az ITB Ezüst Medve-díját érdemelte ki, s a zsűri kiemelte a spot erőteljes érzelmi értékét.
 
2014 júniusában, Spanyolországban nyerte el a legjobb turisztikai imázsfilmnek járó plakettet a csodaszép hazai úti célokat népszerűsítő videó, mely a romantikus épületeinkbe, inspiráló városainkba invitálja a látogatókat.
2015 szeptemberében 51 turisztikai imázsvideó versenyzet egymással, s az európai szekció győztese lett a magyar imázsfilm. A díjat az UNWTO kolumbiai Medellínben tartott közgyűlésén részt vevő dr. Gyenizse Dorottya, az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetője vette át.
 
 
Hévízről, a Balatonról és 150 gyógyfürdőnkről is beszámol a reklámfilmek Grand Prix-jén „Signum Laudis in Bronze" érmet és oklevelet nyert munka. A nemzetközi TV-csatornákon már nagy sikerrel vetített magyar imázsfilm a közönségszavazatok alapján az osztrákok szívét is meghódította, ami egyáltalán nem meglepő.
 
A többszörösen díjnyertes filmet Kostil Danila és Kostil Luka rendezte, akik számos művészi igényű reklámot és videoklipet is jegyeznek. Az eredetileg üzbég rendezőpáros 12 évesen telepedett le családjával Budapesten, s gimnáziumi barátaikkal alakították meg első produkciós irodájukat. Danila és Luka mára már mindhárom hazai mobiltársaságnak készített reklámspotokat, dolgozik a Leo Burnettel, filmet forgatott a Milkának és klipet rendezett a The Kolin zenekarnak is.
 
Érdekes a film zenéje, hiszen a 'You Are' című számot jegyző Antilope Kid formáció zeneszerzője nem más, mint a The Kolin frontembere, Linczényi Márk, aki Berger Dalmával készítette el ezt az éterien tiszta és a füllbemászó dalt. Mindkettőjük a hazai elektronikus zenei élet meghatározó szereplője.