kiemelt programok

Mitől lesz a bonbon magyar?

Magyarországon búza- és kukoricatáblák ringatóznak kakaóültetvények helyett, és Tokaj sem a csokoládé-termeléséről híres. Létezik azonban egy kis műhely, ahol csokoládéburokban őrzik a magyar kincseket. Gábor Sándor dombóvári aranykoszorús cukrászmesterrel beszélgettünk.

4 SZÉP kártyás utazási tipp

Idul a vakáció, irány a nyár! Használjuk ki, hogy még van egy icike-picike időnk, ha ne csak spontán nyaralásra tudjunk elindulni. Mutatunk néhány olyan tippet, amivel nem csak spórolhatunk, hanem még több élményt is zsúfolhatunk a nyárba.

10+1 állatsimogatós szálláshely

Kakasszóra ébredni, tehenet fejni, libákat terelni életre szóló élmény lehet, nem csak a gyerekeknek, de a felnőtteknek is. Csokorba szedtünk 10+1 olyan szálláshelyet, ahol testközelből ismerkedhetünk a négylábú és szárnyas vendéglátókkal is.

Gasztroélmény

Az Észak-Alföld legendás ízei

Minden régiónak megvannak a maga történetei, legendái. És minden régiónak megvannak a maga ízei. Az Alföldi Legendárium Klaszter az Alföld mondáit és legendáit mutatja be és népszerűsíti a nagyközönségnek sok-sok ehető finomságon keresztül, melyhez izgalmas túracsomagokat is készített a kalandvágyó gasztroturisták részére.

Utazásom Tokaj körül

A kis bőröndöt föllendítettem a csomagtartóra, kiraktam a vizes palackot, az uzsonnámat, és befészkeltem magam menetiránnyal szembe: az úti cél Tokaj és a Hegyalja, a szőlő nevében.

Taschner Kurt szereti a Fertő-táj panorámáját

Taschner Kurt borházában már modern technológiával készül a bor, de az édesapja pincéjében még ott rejtőznek a poncichter, azaz a régi soproni szőlősgazda nagyszülőktől örökölt eredeti eszközök. A Taschner-birtokon az érkezőket nem csak bor és pezsgő, de varázslatos kilátás is várja.

Útitippek hétvégére

TOP 10 vártúra hétvégére

10 olyan várat gyűjtöttünk össze hétvégékre, ahol jó túrázni, jó körbejárni a környéket, jókat lehet enni, művelődni, várost nézni vagy csak a panorámában gyönyörködni. Lesznek várak, amik a gyerekek kedvencei lesznek, és lesznek olyanok is, melyekhez nagyobb fizikai felkészültség kell, de persze a romantikára szomjazók is találnak megfelelőt.

6 város + 6 téma hétvégére

6 város 6-nál is több témaparkját és látogatóközpontját ajánljuk: bekukkanthatunk Etyekwood, avagy a filmipar bástyái mögé, ellátogathatunk Pannonhalmára, vagy egy ókori sírkamrába, végigmehetünk Magyarország legfuturisztikusabb gyalogoshídján és a F1-es gépek alapmodelljével is barátságot köthetünk.

5 tókerülő bringatúra hétvégére

Május nem csak a tavasz, de a kerékpártúrák, kerékpáros rendezvények robbanási pontja is, hiszen nincs is jobb elfoglaltság ilyenkor, mint a szabadba kimozdulni, világot látni a virágba borult fákkal övezett hazai (kerékpár)utakon. Öt tópartot érintő egy-egy napos kerékpáros túratippeket állítottunk össze a Balaton, a Velencei-tó, a Fertő, a Tisza-tó és az Orfűi-tórendszer körül.
2016.05.07. - 2065.05.07.
Hajdúböszörmény
Amerikai oldtimer járművek, keleti-nyugati veterán autócsodák, antik m...
2015.03.04. - 2018.03.04.
Budapest
100% improvizáció a legnagyobb hazai és külföldi zenészekkel. A Rando...
2017.12.30. - 2017.12.30.
A 100 Tagú Cigányzenekar gálaműsorával, borkóstolóval és néptáncbemuta...
2015.01.01. - 2020.12.31.
Esztergom
Létrehoztunk egy kiállítást, mely elképzeléseink szerint újszerű módon...