Márciusi programajánló

Végre véget ért a tél, és lassan egyre melegebb lesz, többet süt a nap, szebbnek látjuk a világot. Márciusban is rengeteg jó programon gyűjthetünk élményeket, ezekből szemezgettünk nektek, kedvcsinálónak.
Bővebben

Hátizsákos védjegyet kapnak az ifjúsági szálláshelyek

Február 18-tól április végéig országos roadshow-n ismerhetik meg az érintett szolgáltatók az ifjúsági szálláshelyek új minősítőrendszerét. A hátizsákos jelzéssel ezentúl ugyanis az ifjúsági szálláshelyeken is garantált minőséget várhatunk a szállodák csillag vagy a falusi szálláshelyek napraforgós jelzésének mintájára. Lássuk a részleteket!

Családi kirándulások télen

Egy napsütéses téli hétvégén érdemes jó melegen felöltözni és a családdal kimozdulni a levegőre. Összegyűjtöttük azokat a helyeket, amiket érdemes célba venni, ha gyerekekkel utazunk.
Bővebben
Fedezze fel Magyarország régióit
Hungary Dél-Dunántúl Dél-Alföld Észak-Alföld Nyugat-Dunántúl Balaton Közép-Dunántúl Budapest és környéke Észak-Magyarország Észak-Alföld Tisza-tó

A Magyar Turizmus Zrt. hírei

Egyidősek vagyunk a Torkos Csütörtökkel!

Egy rendkívül aranyos történetet szeretnénk megosztani a 10 éves, jubileumi Torkos Csütörtök rendezvény kapcsán. Még a jeles nap előtt kaptunk ugyanis egy levelet Csillától, a Balaton-parti rendezvényszervezőtől, hogy a 10. évforduló mitől is olyan fontos a családjuknak.

Milyen lesz a Városliget?

A február közepével bezárt Szépművészeti Múzeum apropóján összeszedtük, mi fog jelentősen változni a Városligetben: a múzeumok felépülésével párhuzamosan bővülnek és átalakulnak a park zöldfelületei, és a fejlesztések miatt megváltozik a közlekedés és a parkolás rendje is. De ez még nem minden!

SZÉP (kártyás) tavaszra fel!

Végre a szögre akaszthatjuk a télikabátot, és elindulhatunk a zöldellő Magyarország újbóli felfedezésére. Szó lesz túrázásról, kerékpározásról, szép tájaktól, de fedett programokról is. Természetesen a családi kiruccanást keresők is megtalálják az optimális időtöltést. Ehhez nyújtunk némi inspirációt.

Tavaszváró kalandok Magyarországon

Három hazai kastély új köntösben 1

Számos csodaszép hazai műemléképület fog megújulni a Nemzeti Kastélyprogramban, köztük a Ráday-kastély Pécelen, Acsán a Prónay-kastély és parkja, Aszódon a Podmaniczky-kastély, Váchartyánban a Rudnay-kastély vagy Szécsényben a Benczúr-kastély. Cikksorozatunkban a ma is látogatható kastélyokat, azok megújuló épületeit, parkjait vesszük sorra.

Nemzeti Bor Maraton

Magyarország mind a 22 borvidékét átfogó, 10 állomásos, 11 napig tartó Nemzeti Bor Maraton startol május 23-án. Hajóstól-Hajósig, összesen 102 szakasz közül választhatnak a versenyzők. De a Bor Maraton szépsége nyilván abban áll, ahogy a futás, a szőlődűlős tájak és a hazai bor szeretetét és élvezetét gyúrja egy egységbe.

Így bringázzunk az erdőben!

Ha szigorúak akarunk lenni, két legális épített pályát találunk Magyarországon, de ez ne vegye el a kedvünket attól, hogy letérjünk a betonutakról és bekanyarodjunk a jó levegőjű, árnyas erdőbe. Hiszen ezt már egyébként is legálisan megtehetjük a kijelölt útvonalakon, és most azt is elmondjuk, hol vannak ezek közül a legjobb helyek.